Wednesday 18 April 2012

IV: Ramen Craze Gang (18 Apr Blog)

The work is done ahead of schedule, so イヴ hang out with the members. He ate a delicious fish dish, as he doesn't eat raw fish. (This explains why he doesn't like sushi. Sushi always come with raw food.) He ate meat and fried noodles too. Ok, イヴ said put those things aside.

イヴ asked: Does everyone know among Ko-ki, Reno and Ryoga, who loves big ramen? During the tour イヴ ate ramen like crazy and he often talks about ramen during work. Then something came to his mind and they talk about it: "In Japan, people eat curry more than ramen", and イヴ feel unbalanced (laugh).

2012-04-18 00:35:00
ラーメン狂い達

仕事が予定より早く終わったからメンバーで遊んでたんだけど

ViViD イヴ IV

おいしい魚料理食べましたー。




俺は生魚が食べれないから

肉と焼きそばでした(^_^;)


まぁそんな事は置いといて


みんなは
こーき、れの、りょーがの三人が大のラーメン好きなのは知ってるよね?

もう狂ったようにラーメン食べてるしツアー中もラーメンはっかだし仕事中もしょっちゅうラーメンの話してるし。


そんな中ふと俺が

「日本ではラーメンよりカレーのが多く食べられてるらしいよー」

と言ったわけですが


もーーー


凄い大批判でしたね!


最終的には

ラーメン差別だ!!!

なんて言われました(゚Д゚)


ラーメン差別ってなんやねん!!



もう彼らの前でラーメンの事を言うのは辞めておこうと心に誓った1日でした(笑)

source: イヴ Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment