Wednesday 18 April 2012

Reno: Limited Edition wrist band on sale tomorrow (Blog)

Reno's first design, limited edition of burning fighting spirit (laugh) wrist band will be on sale tomorrow! Although it is a bit cute, wearing it in LIVE will further increase the tension. During the LIVE, everyone please raise the fist like him! Of course, he will be wearing this wrist band tomorrow.

And he show the picture for 3 times on purpose. He is aiming for sold out of the wrist band!

2012-04-18 09:17:00
そして、明日限定オリジナルリストバンド発売!

明日のライブにて、俺が初めてデザインした。
燃える闘魂(笑)リストバンドを限定販売します!

ViViD 零乃 Reno

ちょっと可愛い仕上がりですが、ライブで付けてたらテンションがさらにあがります!!


ViViD 零乃 Reno

俺がね(笑)











なので、リストバンドを付けてくれたらライブ中俺に見えるように拳を上げてください!

もちろん、明日俺も最初からつけるよ!
お揃いで、楽しもう!

ViViD 零乃 Reno

わざとです。






目指せ完売!!(笑)

source: 零乃 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment