Thursday 1 December 2011

Reno: Salon (Ameba なう)

Reno went to salon as his black hair grown again. LOL

I wonder how his hair will look like in the next single. Will he dye his hair?

[12/1 18:10]

俺がロン毛だった時散々みんなにキモロン毛言われたんだショック!ガクーン


[12/1 18:02]

美容院に行ったよ。かなり伸びてきたからバッサリ。これで全部地毛の黒髪になりましたっ。当分切らずにキモロン毛になるまで伸ばすか(笑)

source: 零乃 Ameba なう

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment