Monday 15 October 2012

Shin: Clear Autumn Sky (15 Oct Blog)

Shin said that today the nice weather gives the "clear autumn" day☆ (laugh) Yesterday he went to eat beef tongue with members. It's delicious! By the way, his weight is having the same weight now compared to his high school time. It's the autumn of appetite!

2012-10-15 15:01:56
秋晴れ

皆さんこんにちは!!

今日はTHE「秋晴れ」って感じの天気ですね☆(笑)
僕の挑戦アリーナ読んだ人は分かっちゃったね(笑)
なかなか難しいけどがんばってます(笑)
気になる人は今月のViViDが表紙のアリーナ37をチェックしてくださいね!!

昨日は元バンドメンバーと牛タン食べに行ってきました!!


リキュウ!!

美味しかった♪

牛タン見ると早くツアー行きたくなりますね!!
ちなみに今自分の中学生の時と同じ体重まで落ちちゃったからもうちょい食べなきゃ!!!

食欲の秋!!!!!

source: ViViD シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment